Lagu Andainya Aku Pergi Dulu

Kedua-dua adik-beradik itu David dan Loganathan Arumugam. Janganlah kau bersedih hati Am G Am Andainya aku tiada lagi di sisimu.


Andainya Aku Pergi Dulu Alleycats Youtube Chevrolet Logo Enjoyment Vehicle Logos

Semasa engkau dan aku F G Am F G Am Bermesra.

. Janganlah kau memencil diri. Janganlah kau bersedih hati. About Andainya Aku Pergi Dulu Song.

2792016 There is no strumming pattern for this song yet. This song is sung by Alleycats. Home Novel Mp3 New.

Listen to Andainya Aku Pergi Dulu by Alleycats on Apple Music. Alleycats Awie Axls Black Rose Bloodshed Bpr Budak Kacamata Brain Connections Candy Casey Crossfire Damasutra Data Desire Dinamik Ekamatra Ella Elyana Exists Ezlynn Fahrenheit. Andainya aku tiada lagi di sisimu.

Semasa engkau dan aku. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. The duration of song is 0531.

Bermesra di langit biru di waktu kasih berpadu. Andainya Aku Pergi Dulu by AlleycatsEasy guitar tutorial for total beginnerThank you for watchingI appreciate it so much if you can subscribe My instag. Andainya Aku Pergi Dulu Andainya aku pergi dulu sebelummu Janganlah kau bersedih hati Andainya aku tiada lagi disisimu Jangan lah kau memencil diri Bayangkan lah masa- masa bahagia Semasa engkau dan aku Bermesra di langit biru Di waktu kasih berpadu Andainya engkau pergi dulu sebelumku Mestikah aku hidup melara Andainya engkau tiada lagi disisiku.

Andainya Aku Pergi Dulu song from the album Kenangan Cinta Koleksi Lagu Sentimental is released on Aug 2016. Kongsi ke Twitter Kongsi ke Facebook Kongsi ke Pinterest. Janganlah kau bersedih hati.

Andainya aku pergi dulu sebelum mu Janganlah kau bersedih hati Andainya aku tiada lagi di sisi mu Janganlah kau memencil diri Bayangkanlah masa-masa bahagia Semasa engkau dan aku Bermesra di langit biru Di waktu kasih berpadu. Semasa engkau dan aku. Lirik Lagu Andainya Aku Pergi Dulu Alleycats.

Alleycats - Andainya Aku Pergi Dulu Karaoke E-melkan Ini BlogThis. Andainya aku pergi dulu sebelummu. Bbm Gb Ab F Bb Db Ebm Chords for Andainya Aku Pergi Dulu Alleycats with capo transposer play along with guitar piano ukulele.

Andainya Aku Pergi Dulu. Janganlah kau memencil diri G Am F G Am Bayangkanlah masa-masa bahagia. Andainya aku pergi dulu sebelummu janganlah kau bersedih hati.

Di waktu kasih berpadu. Alleycats Andainya Aku Pergi Dulu Intro. Verse 1 Bm Andainya aku pergi dulu sebelummu A Bm Janganlah kau bersedih hati Bm Andainya aku tiada lagi di sisimu A Bm.

Alleycats Berjuta batu. Alleycats - Andainya Aku Pergi Dulu. Meraih populariti pada penghujung tahun 1970-an Alleycats yang dianggotai oleh adik beradik David dan Loganathan Arumugam serta Frank Ong Tan Chin Hock dan Khoo Fook Sin popular dengan lagu-lagu seperti Sampaikan Salam Cintaku.

Intro ----- Am Am - G F F - G Am G Am Am Verse 1 ------- Am G Am Andainya aku pergi dulu sebelum mu. Untuk album pertama kebanyakan lagu yang terkandung dalam album ini adalah lagu saduran kecuali lagu Senandung Semalam. Andainya aku pergi dulu sebelummu Janganlah kau bersedih hati Andainya aku tiada lagi di sisimu Janganlah kau memencil diri Bayangkanlah masa-masa bahagia Semasa engkau dan.

Bermesra di langit biru. Bm Andainya aku pergi dulu sebelummu A Bm Janganlah kau bersedih hati Bm Andainya aku tiada lagi di sisimu A Bm Janganlah kau memencil diri A Bm Bayangkanlah masa-masa bahagia G A Bm Semasa engkau dan aku G A Bm Bermesra di langit biru G A Bm Di waktu kasih berpadu Bm Andainya engkau pergi dulu sebelumku A Bm Mestikah aku hidup melara. Bermesra di langit biru.

Andainya engkau pergi dulu sebelumku mestikah aku hidup melara. This song is sung by Alleycats. Listen to Alleycats Andainya Aku Pergi Dulu MP3 song.

Janganlah kau memencil diri. Ditubuhkan pada tahun 1969 kumpulan Alleycats adalah antara kumpulan Rock dari Malaysia yang paling ikonik. Andainya aku pergi dulu sebelummu.

The duration of song is 0531. Andainya engkau pergi dulu sebelum ku Mestikah aku hidup melara Andainya engkau tiada lagi di sisiku Mestikah aku kecewa. Andainya aku tiada lagi di sisimu janganlah kau memencil diri.

Lirik Anime funny picture Internet Computer sports cars shoes. Andainya aku tiada lagi di sisimu. Di waktu kasih berpadu.

Andainya Aku Pergi Dulu song from the album Best Of Alleycats is released on Jul 2012. Translation of Andainya Aku Pergi Dulu by Alleycats from Malay to English Deutsch English Español Français Hungarian Italiano Nederlands Polski Português Brasil Română Svenska Türkçe Ελληνικά Български Русский Српски العربية فارسی 日本語 한국어. Alleycats - Andainya Aku Pergi Dulu.

Verse 1 Bm Andainya aku pergi dulu sebelummu A Bm Janganlah kau bersedih hati Bm Andainya aku tiada lagi di sisimu A Bm Janganlah kau memencil diri A Bm Bayangkanlah masa-masa bahagia G A Bm. Bm G A Bm 2 Verse1 Bm Andainya aku pergi dulu sebelummu Ja A nganlah kau bersedih ha Bm ti And Bm ainya aku tiada lagi di sisimu Janga A nlah kau memencil Bm diri A Bm Bayangkanlah masa masa bahagia Sema G sa engkau A dan a Bm ku Bermes G ra di la A ngit bi Bm ru Di wak G tu kasih A berpa Bm du. Bayangkanlah masa-masa bahagia semasa engkau dan aku.

Tracks like Andainya Aku Pergi Dulu from 1981 album Kuching and Hingga Akhir Nanti from 1981 album 4 deal with the unease of impermanence both in.


Pin By Cooking Craft Knitting Channel On The Best Malay Songs Songs The Creator Good Things


Youtube Songs Youtube Karaoke


Ku Jangan Ditinggalkan Sanisah Huri Wid Lyrics Youtube Lagu

No comments for "Lagu Andainya Aku Pergi Dulu"